Inspirerande sidor jag Stumblat fram ^^

Moshi Moshi!

Har stumblat en del idag (med kategorin Personal Development) och hittat en del sidor jag vill spara och läsa mer på vid tillfällen då jag har tid. ^^

Vi börjar med Prana, en blogg/ hemsida om hur man utvecklar sitt liv till fullo

Sedan hittade jag en blogg som heter Rock Your Day, och en artikel som heter How to train yourself To be in The mood you want.

En sida som heter Sieze The Day, Läs och begrunda ^^

En sida som heter Health, Money and success, där jag hittade en artikel där man listar skillnaden mellan Vinnare och förlorare.

Det kommer fler en annan dag ^^

Love & Understanding

/Sandra Bodinger

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Sandra! Jag tror, att du kanske kan hitta en del intressant hos : Esther & Jerry Hicks.

'Be, så ska Du få'

Den har varit slut på förlaget, men har kommit i pocket och är verkligen läsvärd. Om Du hör av Dej, så kan Du få en. (jag har 2)

2010-09-22 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0