Svensk Feelgood serie<3

Moshi Moshi!

Fick ett tips idag av mor attt se en svensk feelgood-serie, den heter Guds Tre Flickor.
Den handlar om att Gud (som i det här fallet faktiskt är en kvinna =D) har gjort en serie om tre flickor i högstadiet.
Har änsålänge bara sett 2 avsnitt, men den fick mig att må så bra efteråt, så jag satte mig med gitarren och började spela på en liten låt som bara kom av sig själv, jag blev riktigt inspirerad!

Själva konceptet ger en riktig feelgood känsla, men självklart är de ju lite larvigt också, men vad kunde man vänta sig utav en svensk produktion ^^. Men den är riktigt charmig också. Och efter jag såg den, så kändes livet väldigt lätt, och idéer och tankar bara flödade inom mig.

Kolla in den och se om du känner samma sak =D
Guds Tre Flickor

Ja matane <3
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Mona

Såg alla 12 avsnitt efter varann:) så bra.Kunde inte sluta titta ju:)

2010-01-20 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0