Joe håller ordning på dina mål åt dig >^.^<

Moshi Moshi!

De senaste dagarna har jag använt mig utav en goal-tracker som heter Joe´s Goals.
Den både påminner mig om saker jag ska och vill göra, samt funkar som en slags belöning.
För när jag har gjort en sak som står på min lista, så får jag trycka i att jag har slutfört det, och får därmed ett poäng (eller fler, detta går att ställa in). Detta med poäng har ingen speciell betydelse mer än för mig själv.
Se de som ett substitut till att belöna sig själv med till exempel något gott att äta (för er som har som mål att gå ner i vikt).
Det har funkat för mig än sålänge, plus att jag håller koll på saker som jag lätt glömmer bort att göra.


Testa du med!
Joe´s Goals


Ja matane<3
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0