Välkommen till min nya blogg!

Denna blogg tänkte jag ägna åt mina inre tankar, saker jag får aha-känslor över samt saker som inspirerar mig.
Lite som en dagbok över min inre värld helt enkelt. ^^

 

Jag heter Sandra Bodinger, född -90, och bor för tillfället med pojkvän och en nära vän till oss, relativt nära centrala Göteborg.


Ord som beskriver mig skulle till exempel kunna vara: Tänkare/drömmare/filosof, observerare, positiv, empatisk, inspirationssökande och ärlig (iallafall här på bloggen).

 

Mitt motto här i livet består av ett enda ord, och det är: Roofless, med det menar jag att Inget är omöjligt, livet är inte instängt i en fyrkant med limits. Livet är taklöst helt enkelt ^^

 

Jag har framtidsdrömmar om att flytta utomlands, hitta mig själv och vara trygg med att vara jag, samt att jobba med något jag älskar, och högst på listan just nu är att jobba som 3D-animatör.


Andra stora intressen jag har är Japan (där bland annat anime och Hello Kitty är mina favoriter), sömnad, hälsa, beteendevetenskap, olika religiösa former samt personlig utveckling.

 

Detta var en kort presentation om mig, nu börjar bloggandet ^^

 

Ja matane! <3
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0