Mina Nyårslöften

Moshi Moshi!

Jag satt och funderade på mina nyårslöften. Osså tänkte jag att jag måste ju skriva ner dem så att jag kommer ihåg.
Så varför inte skriva ner dem på bloggen? Jag menar.... För då har man de ju alltid tillgängligt, PLUS att man har gjort det offentligt^^
Men detta är ingen fast lista, utan jag kan fylla på allteftersom jag kommer på nya saker och vanor jag vill få in i mitt liv.

1. Träffa en kurator
2. Testa på hur det är att vara vegan eller vegetarian
3. (OBS: se *Notering nedan)
4. Testa på att animera
5. Klara av skolan
6. Köpa en ny mobil
7. Praktisera mindfullness i alla dess former
8. Dansa
9. Tänka på vad maten egentligen gör med min kropp, alternativt föra matdagbok över hur min kropp reagerar på viss mat
10. Blogga! ^^


Och som sagt, detta är en rörlig lista som jag kan fylla på under årets lopp, och sedan i slutet utav 2010, så sammanfattar jag listan och ser över vilka jag har gjort och inte gjort, och vad jag behöver tänka på tills nästa år ^^

*Notering: Här skrev jag först "Börja Träna!", men sen kom jag på att träningen kommer att komma automatiskt när det är dags ^^ för på så sätt så känner jag mig inte tvingad till det, vilket kommer göra det mycket enklare när jag sedan väl börjar =D.



Ja matane<3
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0